A csendes szexrecesszió

2020. október 22. - Single Pink Lady

Felmérések szerint a fiatal felnőttek generációja messze nem olyan aktív szexuálisan, mint ahogy a médiában ábrázolják vagy mint az őket megelőző nemzedékek. Sőt, mintha minél régebben született valaki, annál nagyobb valószínűséggel hódol az erotika élvezetének... Persze egy bizonyos korig.

szexrec01.jpg

Pedig látszólag minden adott ahhoz, hogy a fiatalok is ugyanolyan aktívak legyenek, mint a korábban születettek. Mert mi állhat az útjukba, mitől félnek? Már nem számít szégyennek alkalmi kalandba bocsátkozni (na jó, sokak szemében, annak számít, de komoly következményei azért nincsenek), elérhetőek a legmodernebb fogamzásgátló eszközök, társkereső alkalmazások is bőven akadnak.

Állítólag minden a szexről szól körülöttünk, alulöltözött modellek integetnek a buszmegállóban, a lányok nem szemérmeskednek túl sokat, nem kell szerelmet vallani ahhoz, hogy beadják a derekukat, sőt, bátran felvállalják a vágyaikat és akár kezdeményeznek is. Tehát elvileg semmi akadálya annak, hogy a fiatal szinglik rendszeresen szeretkezzenek. Mégsem megy ez olyan könnyen.

Mi lehet a háttérben?

Sokféle magyarázat létezik, az egyik pont azzal a ténnyel függ össze, amelyet már elég gyakran emlegettem ezen a blogon: igen, a szinglik arányának növekedéséről van szó. Ugyanis a felmérések azt mutatják, hogy noha a házasság és az együttélés képes megtépázni a libidót, még mindig valószínűbb, hogy párkapcsolatban élő emberek szexelnek rendszeresen, mint az, hogy az, hogy ezt egyedül élők teszik.

Ez már csak azért is stimmel, mert az igazi szingliknek (akiknek nincs se alkalmi fix, se rendszeres partnerük), újra és újra erőfeszítést kell tenniük annak érdekében, hogy megismerkedjenek valakivel. Hiába tűnik hatalmasnak a választék, a felületes ismerkedés sokszor nem vezet sehová. Még egy kósza numerához sem. Más kérdés, hogy egy totál ismeretlen partnerrel ki képes élvezni a szexet. Sokan vannak úgy vele, hogy a puszta aktus nem jelent számukra semmit, így inkább bele se kezdenek.

A másik probléma, amelyről szintén sok szó esik, a pornó nem megfelelő használata. Nincs semmi gond a pornóval, amennyiben nem szokunk rá kóros mértékben. És ameddig el tudjuk választani magunkban a normális, valódi szexet a műsortól, amelyet a képernyőn látunk. Mivel a mai fiatalok már zsenge koruktól hozzáférnek a pornóhoz, torzulhat a saját magukról, illetve a lehetséges partnerekről alkotott képük. Sokakban kisebbségi érzéseket kelt a profi pornó, mert mind külső, mind teljesítmény tekintetében irreális elvárásokat gerjeszt.

A másik gyakori probléma a játékfüggőség, amely elsősorban a fiatal srácokat érinti. Ha valaki napi 14-16 órát tölt játékkal és már semmi más nem érdekli, akkor hogyan szerez tapasztalatokat az ellenkező nemmel? (Lehet, hogy itt a melegeknek könnyebb, mert játék közben is ismerkedhetnek.) De amennyire a férfiak a játékokba menekülnek, olyan mértékben adhatják át magukat a lányok a közösségi oldalak varázserejének: mivel hatalmas az igényük az állandó kapcsolódásra, lehet, hogy komfortosabban érzik magukat a barátnőikkel, mint olyan pasikkal, akik inkább akciófilmeket néznek vagy xboxoznak.

Egyesek a #metoo mozgalom hatásait is látni vélik ebben a történetben, de ez nem olyan régen van jelen a civilizációnkban, hogy komolyan mérni lehessen a hatását, a tendencia ugyanakkor évtizedek óta érzékelhető. Az nyilván nagyon is sokat számít, hogy a nők egyre kevésbé hajlandóak csak a békesség kedvéért és csak a férfi örömére szexelni, vagyis a muszájszexek aránya is csökken – de ez utóbbi szerintem kifejezetten jó irány, csak meg kellene találni a jó szex felé vezető utat.

szexrec02.jpg

Ha a minőség fontossá válik, a férfiak nem kapják meg azt, amit akarnak, ha szépen nem tudják rávenni a nőket, ráadásul bizonytalanná válnak a nemi szerepeiket illetően, akkor nem csoda, ha csökken a szex gyakorisága, illetve sokak életében egyáltalán nincs is jelen a társas erotika. Tegyük hozzá, hogy a nők nagy része nyugaton a hormonális fogamzásgátlás miatt is csökkenő libidót tapasztal – vagyis azok, akiknek van oka fogamzásgátlót szedni (hiszen van partnerük), éppen emiatt nem lesznek valami lelkesek, ha szeretkezésre kerül a sor.

Említhetnénk még más okokat is: egészségtelen, mozgásszegény életmód, dohányzás, munkamánia – de ezek mind léteztek korábban is, sőt, még durvábban léteztek, mégse vették el a korábbi nemzedékek kedvét. Azt sem hinném, hogy szorongásban a mai fiatalok rosszabb mutatókat produkálnának, hiszen minden generációnak bőven volt oka szorongani ilyen-olyan okokból.

De a tévé elterjedése előtt esténként a szex volt az „egyetlen” szórakozás (na jó, még lehetett olvasni meg rádiót hallgatni), ma meg millió más lehetőségünk van arra, hogy lazítsunk és élvezzük az életet. A szórakoztatóipar végtelen kínálata is ludas a libidócsökkenésben. És akkor még a COVID csodálatos hatásairól nem is ejtettünk szót.

Nem tudom, megfordítható-e a folyamat, vagy egyre kevesebb ember fog részesülni abban a csodában, amelyet a jó szex jelent. Szerintetek?

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkiszingli.blog.hu/api/trackback/id/tr5916253848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reactor 2020.10.22. 17:13:30

Az teljesen igaz, hogy a fiatal lányok nem szemérmeskednek, és könnyen beadják a derekukat. Egyedül az maradt ki, hogy csak és kizárólag a legjobb férfival kívánják a szexet. Márpedig a férfiak 80 százaléka sohasem lesz a legjobb férfi.

Burgermeister 2020.10.22. 20:11:14

A legtobb szinglinek van 2-3 tartalek, ezert ha szexeli akarnak es nem er ra. a number1 akkor marad a tobbi. En is igy nyomom, tehat a szinglik tobbet es mas csajjal szexelnek. A hazassagban eloknek (2 evnel tobb)marad az egy sima egy forditott.

Lorrh 2020.10.22. 20:36:06

@Burgermeister: Igen, tudjuk, hogy te ilyen nagymenő vagy, de ez semmiképp nem kapcsolódik a poszt témájához. A poszt arról szól hogy NEM szexelnek a mai fiatalok.

Burgermeister 2020.10.23. 07:59:25

@Lorrh: Koszi de nem vagyok nagymeno. Reactor kommentjere reagaltam.

Lorrh 2020.10.23. 10:41:46

@Burgermeister: Reactor a gamma férfi mentalitását írta le, akinek nem sikerül csajozni, te meg alfa szerepben vagy itt. Más világegyetemek vagytok, nem érthetitek egymást - sem.

tatárfejű kutya 2020.10.23. 17:09:01

"egészségtelen, mozgásszegény életmód, dohányzás, munkamánia – de ezek mind léteztek korábban is, sőt, még durvábban léteztek, mégse vették el a korábbi nemzedékek kedvét. Azt sem hinném, hogy szorongásban a mai fiatalok rosszabb mutatókat produkálnának,"

Ezekkel az állításokkal vitatkoznék...szerintem a mai, a "mi" generációnkra sokkal jellemzőbb a mozgásszegény életmód és a munkamánia. Ezelőtt 30-40-50 évvel, ha valakinek nem volt bevetve a kiskertje zöldségekkel, virágokkal, akkor azt megszólták és elég nagy nyomás nehezedett rá, már csak egy ilyen apróság miatt is a környezete által.

Vagy gondoljunk a vállalati sport klubbokra....nem volt olyan vállalat, amelyiknek nem volt pinpong-foci stb csapata. És abban az időben sokkal jellemzőbb volt a háztáji gazdálkodás is, hétvégén kimentek a "hobbiba" kapálni, stb...
A munkamánia se hiszem, hogy annyira általános lett volna, max a GMK-s réteg, akik ráhúztak még heti pár órát és maszekoltak a gyárban.

A szorongás mértékével pedig a leginkább nem értek egyet, mert szerintem a mai generációkat sokkal több olyan inger éri, ami okot ad a szorongásra. (pl:közösségi média, újabbnál-újabb termékek, amelyeket meg kell venni , különben kimarad az egyén a körforgásból, (okostelefonok) külföldi nyaralások stb...

232323 2020.10.23. 17:22:38

a nok a legjobbal tosznak. a maradeknak marad a marka. a nok pedig kivarjak egymas mogott fegyelmezett sorban allva h az alfa elloje a patront. ez van. inkabb beallnak 10ik fsztarisznyanak mintsem a sajat szintjukon keressenek

Sir Galahad 2020.10.23. 17:22:55

Szerintem van ennek egy praktikus oka is, mégpedig hogy a legtöbb fiatal - anyagi meg kényelmi okokból - sokáig nem költözik el a szülői házból. Úgy azért nehezen megy a lepedőakrobatika, hogy egy ajtóval arrébb ott ülnek a szülők...

232323 2020.10.23. 17:23:46

@Lorrh: reactor mindent leirt ami nem alfa.

nincs1agy 2020.10.23. 18:33:19

A fehér ember kipusztulásának három stációja a 3 f : fogamzásgátló, feminizmus, facebook..

nincs1agy 2020.10.23. 18:41:21

@Sir Galahad: 16-23 éves fiatalok húsz-harminc éve sem költöztek el még ebben a korban, mégis többet szexeltek.
Én a kütyümániát és a virtuális világot okolom manapság..A legszélsőségesebb ez a jelenség Japánban.

eßemfaßom meg áll 2020.10.23. 18:47:17

Mennyire röhejes magyarázkodni miért nem jut nektek nő :) A valóságban baromira nem kell szupermennek lenni, de persze a sültgalamb ritkán repül be az ablakon egy dugásra, kicsit tenni kell érte ami minimálisan több befektetett energiát igényel mint önsajnálva beirni a böngészőbe a porhubot.

csker 2020.10.23. 18:52:25

@Reactor: Na, valami hasonlót akartam írni, erre tessék, valaki előttem jobban megfogalmazta. Valóban ennyi a lényeg.

csker 2020.10.23. 18:54:00

@Lorrh: Burgermesiter talán azt akarta bizonyítani, hogy igenis szexelnek. Viszont erre Reactor akaratlanul is megadta a feleletet.

csker 2020.10.23. 18:55:58

@eßemfaßom meg áll: Ez csak kismértékben van így. Régebben is jól meg kellett dolgozni egy "dugásért", de manapság a bétáknak szinte a lehetetlent kéne teljesíteniük. A sokadik kudarc után már nem folytatják. Az alfáknak viszont nagyon príma dolgul van manapság.

csker 2020.10.23. 18:57:00

@nincs1agy: Hehe, ezt még nem hallottam, de jó. Bár a facebook hatása túl van becsülve.

csker 2020.10.23. 19:00:11

@tatárfejű kutya: A megállapítással, ha nem baj, vitatkoznék. kb. 100 éve még legalább 10-11 órát dolgoztak az emberek (mezőgazdaságban nyáron még többet), és szombaton is. A szombati munkanapot is csak 1982-ben törölték el. Hiába várják el a multik manapság esetleg a túlórázást, még mindig több szabadideje van a mai generációknak (és több pénze) mint régen.

Bunkóné Barom Ildikó 2020.10.23. 19:01:45

@csker: Árulja már el valaki, hogy ki számít alfának és ki bétának?

antisocialnetwork 2020.10.23. 19:01:50

@eßemfaßom meg áll: Jól, mondod. Panaszkodnak itt, hogy a másik alfa, meg béta , meg gamma. Tenni kell mindnért ennyire egyszerű. De mai fiatalok ellustultak.

Bunkóné Barom Ildikó 2020.10.23. 19:11:17

@eßemfaßom meg áll: Ugyanezt mondod a nőknek is, akiknek nem jut férfi?

nincs1agy 2020.10.23. 19:58:06

@csker: Mezőgazdasági földmunkát csak az év egyik felében lehet végezni.
A cucilizmusban pedig létezett az ún. kapun belüli munkanélküliség.

tatárfejű kutya 2020.10.23. 20:00:31

@csker: persze, dolgoztak látástól-vakulásig, amikor szezonja volt valaminek...pl: aratás-vetés és egyéb termény betakarítása-vetése. De ezek az időszakok pár hetesek voltak, és utána visszaestek a megszokott ritmusba. Télen nagyon kevés munka volt, hiszen az úr adott a parasztnak sokszor terményt-tüzelőt, ha nem tudott annyit a jóidőben felhalmozni, hogy kihúzza tavaszig. Nyilván ezt behajtotta rajtuk kamatostul.

És akkoriban, ahogy írtad 100 évvel korábban, még a gyári termelés sem volt ennyire elterjedve, ahogy mérhető lett volna a teljesítmény, mint manapság. Ma már olyan digitális mérőeszközök vannak, amelyekkel a csoportvezető egy gyárban percre pontosan lebontja az operátor teljesítményét, és ha nem úgy alakul a darabszám, akkor egyből előveszik csóringert.

És akkor ritka volt a napi 2-3 órás ingázás a munkahelyre míg ma ez szinte evidens. A 3 és 4 műszakos munkákról nem is beszélve, amikor éjszaka-délelőtt-délután ritmusban kell dolgozni.
Míg az átkosban, pl a TSZ-ben egy kapás, simán eltudott támaszkodni és kapanyélen egész napokat, ha olyan volt a brigádvezető és mentek haza.
A gyári munkákról nem is beszélve, amikor 5 ember végezte el a 2 ember munkáját.(kapun belül tartott munkanélküliség a fogalmi meghatározása)
Míg ma pont fordítva van és 2 emberrel végeztetik a 4-5 ember munkáját.
(ez az én véleményem)

tatárfejű kutya 2020.10.23. 20:02:08

@nincs1agy: :)) Lelőtted a kapun belüli munkanélküliséget előttem...

Billy Hill 2020.10.23. 21:05:35

@Bunkóné Barom Ildikó: "Árulja már el valaki, hogy ki számít alfának és ki bétának?" Ez ma már csak önmeghatározás kérdése. Utána meg mindenki más köteles elfogadni annak. ;-)

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2020.10.23. 21:57:15

"Tegyük hozzá, hogy a nők nagy része nyugaton a hormonális fogamzásgátlás miatt is csökkenő libidót tapasztal – vagyis azok, akiknek van oka fogamzásgátlót szedni (hiszen van partnerük), éppen emiatt nem lesznek valami lelkesek, ha szeretkezésre kerül a sor."
Ez hülyeség. A fogamzásgátlók velünk vannak a 50-es évek óta (mármint nyugaton), és akkor még igaz volt, hogy hatalmas hormonadagok voltak bennük. Azóta jelentősen csökkent, mégse az 50-es években volt a "szexválság".

Ellenben van egy olyan jelenség, hogy nem csak a gyerekek száma, de a szexuális együttléteké is negatívan korrelál a reáljövedelemmel. Az okát nem ismerjük. Bizony, a gazdag emberek ritkábban dugnak párkapcsolaton belül. (Igen, tudom, hogy vannak kivételek.) És az embereknek még soha nem volt ilyen magas reáljövedelmük.

Egyébként ez az egész egy igen komplex jelenség része. Nem csak a társas kapcsolatok épülnek lefelé a posztindusztriális társadalmakban, hanem mindenféle szociális kapcsolat. A modern embernek barátja se nagyon van, nem csak párkapcsolata, vagy szexuális kapcsolata. Ez jó eséllyel azzal függ össze, hogy a modern gazdaságban egyre kevésbé függsz az emberi kapcsolatoktól. Ma már nem jelent halálos ítéletet a kitaszítottság ld. a hikikomorik.
Illetve valószínűleg összefügg ezzel az is, hogy a modern ember nem csak tovább él, de később is éri el a felnőttkort. Ha megnézel egy 15 éves fényképét 1900-ból, ma simán elmenne 30-nak. Valószínűleg evolúciós okok játszanak ebben szerepet. A szexuális kiválasztódás arra nyom, hogy minél később öregedj és maradj vonzó, míg a halálozási kockázat, hogy minél gyorsabban érd el a felnőttséget. A két nyomás a természetben valamiféle egyensúlyszerűségben van. Mi viszont feltaláltuk az orvostudományt, ezért a halálozási kockázat igen alacsonnyá vált. Mivel már semmi nem kényszerít arra, hogy már 15-20 évesen családos legyél, ezért a felnőtt kor kezdete is a 30-as évek elejére tolódott.

Reactor 2020.10.24. 04:52:32

@Lorrh: Ha akarnám, és minden eszközt bevetnék - igen, a pénzt is ideértve - akkor nyilván lenne sikerem. Inkább azonban más, hasznosabb dolgokra fordítom azt az időt, és a pénzt.

@antisocialnetwork: Nyilván, a semmiből nem lesz semmi. A kérdés csak az: mennyi befektetett erőforrás után térül meg a dolog? Mert ha többet öltél bele, mint amennyit visszakapsz, akkor egy jó nagy deficiten kívül mást nemigen érsz el.

Lorrh 2020.10.24. 08:23:23

@nincs1agy: tökéletesen ugyanezek fognak hatni a színesbőrű emberekre is a következő egy vagy max két generáció múlva. Onnantól ők is zuhanórepülés.

Lorrh 2020.10.24. 08:29:46

@csker: helyettesítsd be instagramra vagy tiktokra. Nincs túlbecsülve. Teljesen megbolondít komplett generációkat.
@Reactor: "bevetni"? Hmmm, én nem gondolom ezt háborúnak, mint te. Az én szubjektív világomban a személyiségnek is van értéke és a nők értékelik is azt. Én más korosztály vagyok szerencsére.

Örömhernyó 2020.10.24. 08:49:06

@Lord_Valdez: Fogamzásgátlóhoz: volt egy barátnőm, 21 éves volt, én picit idősebb. Amint elkezdett fogamzásgátlót szedni, megjelent a hüvelyszárazság, csökkent libidó. Két év után szakítpttunk aztán rövid időre újra összejöttünk, akkor már nem szedte a tablettát, olyan libidója volt, meg olyan nedvesedése, hogy azt hittem másik lányt tartok a karjaimba. Elmondta, hogy tényleg a fogamzásgátló volt az oka a korábbi állapotának.

@nincs1agy: Japánban az a baj, hogy a szingliség nagyon kényelmes, sokkal olcsóbb és kényelmesebb szingliként élni, mint családban, gyereket vállalva. De ha a japán lányok külföldre mennek, akkor gyakorlatilag teljesen másként viselkednek. Japánban eszükbe se jut dugni, Európába látogatva meg akármelyik szír migráns felszedi és lucskosra dugja őket. Ez úgy általában az összes ázsiai nőre igaz. Ha kilépnek a kis zárt társadalmukból, akkor megvadulnak. Honnan tudom? Hogy ázsiai a partnerem.

@Sir Galahad: Volt bigott katolikus családból származó barátnőm. Szerinted érdekelt, hogy a szülők a házban voltak, mikor dugtam őt? Előtte senki még csak ott se aludhatott náluk, én első este ott aludtam, mondtam, hogy lekéstem a vonatot, nem tudok hazamenni. A szülők feje vörösödött, de mit tudtak volna csinálni? Felmentünk a felső szintre (vidéki, többszintes családi ház), aztán adtam a csajnak. És ez a bigott katolikus család volt. Más barátnőimnél még lazább voltam. Nem szabad befékezettnek lenni.

A nők 80%-át a férfiak 20%-a dugja. Ha nem is egyidőben, de egymás után simán. A nők nagy része ma már inkább lesz egy alfa harmadik szeretője, mint egy béta egyetlen kis felesége.
Régebben mindenkinek illett egy házastárs mellett leélni az életét, ma mindenki azt csinál, amit akar. Én egy a magyarnál jóval konzervatívabb ázsiai társadalomban élek, csak itt jóval nagyobbak a vagyoni különbségek, mint Magyarországon. Ezért az alfa hímek jelentősen jobb életet tudnak biztosítani a nőiknek, mint egy átlag pasas az egyetlen feleségének. A jövedelembeni különbségek növekedésével egyre vonzóbbak lesznek a sikeres férfiak a nők szemében és egyre inkább megvetendők lesznek az átlagosak.
Magyarországon a szocializmus idején kb. mindenki ugyanannyit keresett, nem volt hatszoros különbség a bérből élők jövedelmei között. Így mindenki kb. ugyanakkora eséllyel indult a partnerkeresésben. Egy átlag pasas is tudott életében egyszer nősülni, nem voltak drága luxustermékek, külföldi utazások, méregdrága éttermek, amiknek a fogyasztásával egy alfa kifejezhette a felsőbbrendűségét.
Voltak a maszekok, taxisok, kamionsofőrök, sportolók, menőbb orvosok, akik hálapénzből építettek nyaralót, ezzel tűntek ki. Ma sokkal nagyobbak a társadalmi különbségek, egy nő jutalma egy kis kurvalkodásért sokkal nagyobb, mint 40 éve.
A szocializmus idején mindenkinek volt munkája, kiszámítható volt az élet. Ha az igazgató elvtárs meg is dugta a titkárnőt, annak nem lett valami szédületes karrierje ettől. Ma egy gyakornok kislány bekerül egy multihoz, ha van esze és kedves a feletteséhez, akkor onnan elég jó startot vehet a karrierje.
Az se véletlen, hogy Európa pornó nagyhatalma Magyarország (versenyben Csehországgal). A 90-es években az összes olasz pornófilmben magyar lányok szerepeltek olaszos művésznévvel.

Örömhernyó 2020.10.24. 08:53:25

@eßemfaßom meg áll: "kicsit tenni kell érte ami minimálisan több befektetett energiát igényel mint önsajnálva beirni a böngészőbe a porhubot."

Egy hús-vér nő becserkészése ma összehasonlíthatatlanul több energiát igényel, mint internetes pornót keresni. A nők igényei elszálltak, mert ma hatalmasak a különbségek az egyes emberek közt jövedelmüket tekintve. És a nők tudnak válogatni, nem mint régen, amikor kb. mindenki ugyanolyan csóró volt.

#szájbergyerek# 2020.10.24. 09:04:32

Elég csak szétnézni bármelyik qrvaportálon és látszik, hogy azért van igény a szexre. Különben nem lennének egyre többen.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2020.10.24. 09:21:19

@Örömhernyó:
Ez vagy nem mostanában lehetett, vagy egyéni pech. Nagyjából a 70-es, 80-as évek óta ez nem tipikus probléma.

"Egy hús-vér nő becserkészése ma összehasonlíthatatlanul több energiát igényel, mint internetes pornót keresni."
Ez mindig is így volt, csak nem internetes pornó volt az alternatíva, hanem magazin, vagy prosti.

csker 2020.10.24. 09:30:28

@Bunkóné Barom Ildikó: Természetesen ez nem mérhető dolog, főleg nem egzakt módon. De ideje volt már magyarázatot keresni egy kb. 10-15 éve érzékelhetővé vált jelenségre. És valahogy felosztani a fiú/férfitársadalmat egyszerű címszavak segítségével.

csker 2020.10.24. 09:33:29

@Lord_Valdez: Azért jobban megnőttek a nők igényei is (pedig régen sem volt alacsony). Saját karrierjük, több (sok) pénzük stb. van, nem kapcsolódgatnak akármikor vagy akárkivel. Jobban válogatnak - mert megtehetik - mint évtizedekkel korábban. Ezért igaz, hogy energiaigényesebb lett a becserkészés.

csker 2020.10.24. 09:37:09

@Örömhernyó: Ha számít valamit, a hozzászólás második feléhez gratulálok, pontos diagnózis. Az első feléhez (a másoknak adott válaszokhoz) nem szólok hozzá inkább.

Real_Time 2020.10.24. 09:37:35

Volt menet közben egy olyan hogy feminizmus, aminek ma már kb. a harmadik (a női többletjogokra törekvő) hulláma zajlik éppen. Az egy enyhe kifejezés,a női szerepek megváltoztak, az egész társadalom átalakult. Mindezt persze úgy szeretnék hogy a férfi szerepek ugyanazok maradjanak. Egy épeszű férfi ma mit kezdjen a sok nagy ő-re várakozó kutyás-macskás kislánnyal, amiket a média agymosása kinevelt? BDSM szex rögtön, nem. Na ne röhögtessük már egymást. Nyilvánvaló hogy a férfiak egyre nagyobb számban megunják majd a nők után való értelmetlen kajtatást, kivéve a már sokat emlegetett 20%-ot. Aztán akkor még nem is beszéltünk az egyedülálló anyukák által kitermelt nőies vagy homoszexuális férfiak hadáról, amit a mostani gender-feminista szarságok csak mégjobban erőltetni akarják. És akkor még ilyeneket leírnak egy cikkben, hogy "nem tudjuk az okát". Nem hát, ahhoz gondolkodni kéne. Arról hogy a kacsa nem tud úszni, arról nem a víz tehet.

csker 2020.10.24. 09:39:45

@Billy Hill: Nem csak önmeghatározás, hanem mások le- vagy felbecsülése is.

csker 2020.10.24. 09:48:37

@tatárfejű kutya: Vidéken a tsz mellett vitték a háztájit, már teljes erőbedobással. Sokat ingáztak is, már az 1950-es évektől - az akkori közlekedési viszonyok közepette. Én 1990-ben kezdtem bejárni a fővárosba, még naponta legalább 3 órát utaztam (pedig nem a város másik végére jártam, hanem a VOLÁN busz végállomása közelébe), és 3 órát utaztam naponta. Ma elég 2 óra, mert jobb lett a közlekedés. És aki autóval jár, még gyorsabb (míg 1990-ben alig járt valaki autóval - nem volt - ma 95% már saját autóval száguldozik).
A városokban élők jelentős része 100 éve is gyárban dolgozott. Ha éppen nem közvetlenül a gyár mellett lakott, akkor szintén közlekednie kellett (gyalog vagy túltömött villamosokon. (Itt jelzem, hogy manapság a villamosokon táncolni is lehet, annyi hely van.) És akkoriban is mérték a teljesítményt (egri norma, Beadeux-rendszer stb.) - De kissé eltértünk a tárgytól. Fenntartom a véleményem, hogy manapság több szabadideje van szinte bárkinek (aki nem vállalkozóként akar milliókat keresni havonta, mert az nyomja az ipart). Több idő van, de a közösségi kapcsolatok elhalásával nem töltjük ki hasznosan. És még: egy átlagos férfi pattoghat akárhogy, nem lesz hatása a nőknél.

csker 2020.10.24. 09:49:42

@Real_Time: Pontos helyzetelemzés, gratula.

csker 2020.10.24. 09:52:51

@#szájbergyerek#: A férfiaknak van igénye, de mennyire. Ez a cikkből is kiderül(hetett volna). De nem "normál" módon teszik meg, hanem egy növekvő iparág épül ki a kiszolgálásukra. (Sok) pénzért azért akad nő, akivel lehet...

Bunkóné Barom Ildikó 2020.10.24. 10:08:55

@csker: Nálam csak csalfák és Bélák vannak.:))

#szájbergyerek# 2020.10.24. 10:45:07

@csker:
Aztán ha megnézed egy több, ránézésre is ápolatlan, igénytelen nő már pénzért árulja magát.
Ezek majd minőséget szolgáltatnak a Béláknak. Persze.
Az "iparág" a Bélák lehúzására épült.

Lorrh 2020.10.24. 11:24:33

@Real_Time: "Egy épeszű férfi ma mit kezdjen " sztem épeszü férfibol is nagy hiány van már. Azon keveseknek meg juthat a kevés épeszű nőből, nem?

csker 2020.10.24. 13:14:50

@#szájbergyerek#: Persze, többnyire. Ez marad. (De azért a kiöregedőfélben lévő csalfák (alfák) is járnak. Vagyis korfüffő is.

csker 2020.10.24. 13:15:57

@Bunkóné Barom Ildikó: Az gyakorlatilag ugyanaz, viccesen elnevezve. (Rájöttem! Pedig Béla vagyok!)

MsIreneAdler 2020.10.24. 13:44:40

@Bunkóné Barom Ildikó: ezt eddig nekem sem sikerült megfejtenem. Valami olyasmi lehet, hogy, akinek jut úgy nő, hogy (látszólag) semmit nem kell érte tennie, az az alfa. A béta, akinek csak olyan horror, szörnyűség árán jut nő, mint a házasság, vagy esetleg olyan áron, hogy (le sem merem írni) változtatnia kell ehhez az életén ,hogy észrevegyék őt azok a nők, akik neki tetszenek (tanulni, sportolni). Akinek nem jut nő és úgy érzi hogy ezeket a borzalmakat nem éri meg egy nőért elszenvedni, inkább a komplett női nemet hibáztatja a kudarcaiért, az nem tudom milyen betűvel kell jelölni :).

Lorrh 2020.10.24. 13:49:35

@MsIreneAdler: "az nem tudom milyen betűvel kell jelölni"
T betűvel, ők a Többség :-) az a láthatatlan 80% :-)

MsIreneAdler 2020.10.24. 14:00:28

@Lorrh: azt akarod talán mondani, hogy a férfiak 80%-ának nem jut nő egyáltalán? Az azért elég meredek statisztika lenne...

Almandin 2020.10.24. 14:30:08

@Real_Time: A megnövekedett igények inkább a fogyasztói társadalom hatásaiból erednek (elhitették, hogy mindenkinek mindenből a legjobb jár), mint a női egyenjogúságból. Elég riasztó, hogy itt egyre inkább "a" feminizmust hibáztatják sokan az összes létező társadalmi problémáért. Tény, hogy a mai feminizmusnak vannak túlzásai, sok mindennel én sem azonosulok. De nálunk sok helyen még a feminizmus alapkövetelései se épültek be az emberek mentalitásába, itt a legtöbb nő, ha férjhez megy, beledöglik a sok munkába, ugyanis a férfi nem végez háztartási munkát, vagy csak minimálisan. A magyar férfiak többsége szépen elnézi, hogy a neje hazatérve a munkából nekiáll főzni-mosni-takarítani késő estig.
A nők egy idő után egyébként ugyanabba a helyzetbe kerülnek, mint azok a férfiak, akik nem népszerűek a nőknél. Egy 60 éves, elhízott, ráncos nő ugyanolyan nehezen talál férfit, mint egy 30 éves, tutyimutyi, izomtalan, buta férfi nőt. Nagy általánosságban véve, akiknek kisebb a nemi vonzerejük, nehezebben találnak társat, vagy nem is találnak. Ez így volt, amióta világ a világ. Régebbi korokban egyes társadalmakban kényszerházasságok voltak, amikor főleg a szülők a fiatalok személyes hajlamát, igényeit teljesen figyelmen kívül hagyva házasították ki őket. Elég riasztó, hogy sokan a lelkük mélyén azt sírják vissza, hogy valakit hozzákényszeríthettek volna és akkor lett volna nőjük. Sokakat azért zavar a női egyenjogúság, mert ma már szabadon választhatnak a nők, nincsenek hozzáerőltetve senkihez. Ez riasztó gondolkodás.

#szájbergyerek# 2020.10.24. 14:43:13

@MsIreneAdler:
Azt' lehetőleg olyanon is változtasson, amin nem lehet. Pl. növekedjen legalább 185 cm fölé 25+ évesen csak mert a nők azt szeretnék. :) Mert ha csak 5-10 centivel magasabb tőle, akkor már nem vehet fel tűsarkú topánkát. Csak ezért...

Almandin 2020.10.24. 14:52:31

@MsIreneAdler: Sajnos ide is kezdi bevenni magát egy primitív, leegyszerűsítő, ráadásul veszélyes ideológia. Itt lehet részletesebben olvasni róla:
index.hu/kulfold/2018/05/23/kenyszeru_colibatus_usa_alt_right_incel_szex_fiatal_ferfi_feminizmus/
Az elmúlt 10 évben sokat olvastam és kommenteltem a témában. Kezdetben sajnáltam a nő nélkül maradó fiúkat (igazából most is, mert ez egy személyes tragédia), de az elmúlt néhány évben észrevettem, hogy ezek kezdenek azonos terminológiát (alfa, béta, hipergámia, stb.) használni és an bloc a nőket és az egyenjogúságot hibáztatni a problémáikért. Ez már riasztó, mert lehet belőle incel terrorizmus idővel nálunk is, de ha nem is lesz, akkor is elszaporodik a férfiak között a férfisoviniszta, nőgyűlölő fajta.

#szájbergyerek# 2020.10.24. 15:01:46

@Almandin:
Ja persze incel forradalom :) Ugyan már!
Előbb jönnek a migráncsok és szexrabszolgáikká teszik a fehér nőket. Az lesz ám a "szép" világ...

Almandin 2020.10.24. 15:28:44

@#szájbergyerek#: Mindkettő reális trend. Incel forradalom mint olyan nem lesz, legfeljebb csak néhány ámokfutó őrült. De az látszik, hogy a nőgyűlölet növekszik a körükben. A többség nem fog gyilkolászni, csak megkeseredettségében még inkább elriasztja magától a nőket. A bevándorlás valóban veszélyes, én büntetőjogi felelősségre vonnám azokat a politikusokat, akik ezt a veszélyt nem veszik komolyan.

MsIreneAdler 2020.10.24. 15:42:44

@#szájbergyerek#: igazad lehet. Még soha nem láttam 185 centinél alacsonyabb férfit nővel... :).
Na jó, elmondom, hogy az én környezetemben mit láttam. A valamivel több, mint másfél méteres magasságommal én nőttem a legnagyobbra a családomból. Ezért van némi tapasztalatom az igazán alacsony férfiak terén. Volt olyan köztük, aki rájött, daliaként soha a büdös életben nem fog funkcionálni. Erre mit tett? Leült talán sírni, átkozni a genetikát, a nőket, meg a sorsot, de mégis inkább a nőket? Ja nem, mérnöknek tanult, jól menő állása lett, így a nők hamar megfeledkeztek arról a pár centiről, adtak neki simán esélyt. És mivel nem egy megkeseredett, gyűlölködő, befordult valaki volt, (aki simán lehetett volna amúgy), mindig volt nője.
Egy férfi sokkal hamarabb kompenzálja önerőből, ha gyenge a külseje, mint egy nő. Pl nekem lehetne 5 diplomám, karrierem, pénzem, egzisztenciám, ha egy százkilós bálna lennék senkit nem érdekelnék, max csukott szemmel megdugna valami kiéhezett kan, de ugye általában nem ez a cél. Fordítva viszont a nők hamarabb "megbocsátják" a ronda külsőt, ha van mellette valami más egyéb, amiben a férfi kitűnik, legyen ez karrier, sport vagy a pénz. Mert sajnos valami kell, ami vonzó. Olyan nincs, hogy semmit nem kell letenni az asztalra, hogy nőhöz lehessen jutni. Ez soha nem volt így.

Real_Time 2020.10.24. 15:57:55

@Almandin: Tök egyértelmű, hogy vannak ilyen megfigyelhető trendek, csak a hülye nem akarja belátni, hogy a férfiak is megváltoznak. Az hogy milyen irányba az mindenkinél más, mivel különbözőek vagyunk így ezt nem tudom se én se más megjósolni mennyi incel vagy nőgyűlölő lesz. Terminológiát azért láthatsz mert van is, ahogy problémák is bőven, különben ez a cikk se jelent volna meg, ha nem így lenne.

#szájbergyerek# 2020.10.24. 16:07:15

@Almandin:
Kivéve, hogy itt ájrópában nincs annyira "felfegyverezve" a lakosság, mint a nagy vízen túl.
Sokkal valószínűbb hogy a beszivárgó migráncsok előbb jutnak illegálisan fegyverhez mint a helyi ámokfutó incelek.
Szóval nem lesz itt incel lázadás :)
Az viszont elgondolkodtató, hogy vannak, akik tárt karokkal várják a más kultúrájú jövevényeket (többségében nők!). Akár önként be is hódolnának nekik a polkorrektség jegyében.
Szerintem itt az incel forradalom annyiban ki is fog merülni, hogy ha itt vér folyik, akkor az incelek/béták/omegák szépen pattintanak egy sört és végignézik az egészet, amíg megtehetik.

Reactor 2020.10.24. 16:12:12

@Lorrh: A bevetésnek nem csak katonai jelentése lehet, bár kétségtelen, hogy mostanában háború dúl a nemek között (amit a magam részéről egyáltalán nem bánok).
Hogy a személyiségnek is van értéke, az vitathatatlan, magam se gondolom másképp. Már csak a nőknek kéne megmagyarázni, hogy a személyiség jóval többet ér a Jason Statham-külsőnél meg a tömött tárcánál, és helyben is vagyunk.

@Almandin: Zsindex...ugye nem mondod komolyan, hogy amit azon a bukott, sokadrangú legalja netszemeten leírnak, annak bármi relevanciája van a valóságra? A Zsindex konkrétan az internet segglyuka, még a 4chan is színvonalasabb nála...de még a darkweb is.
A terminológia megjelenésének az az oka, hogy aránytalanul felszaporodott az a réteg, akire a nők rá se köpnek, és többnyire semmi különösebb oka nincs, csak az, hogy nem született Supermannek. A nők döntő többsége jóval a maga szintje fölött választ, és ebben oroszlánrésze van a túltolt feminizmusnak is, tekintve, hogy ebből annyit vesz le az átlagnő, hogy akkor neki már mindent szabad. Teljesen jogosan kapják hát a savazást.

Nylul 2020.10.24. 16:21:03

@#szájbergyerek#: Egyszer volt egy velem nagyjából azonos magasságú barátnőm. Mi megoldottuk: amikor ő magassarkút húzott, én görkorit. :D

#szájbergyerek# 2020.10.24. 16:33:47

@MsIreneAdler:
Na azért látom átment a lényeg.
Az hogy hány diplomát szerzel a te döntésed. Bár ettől nem leszel vonzóbb egy férfinak sem. Engem pl. sosem érdekelt. Manapság bármelyik idióta szerezhet valamilyen diplomát. Mondjuk a mérnökiért kicsit meg kell szenvedni, erről vannak még emlékeim ;)
Szép dolog, hogy nem hagyod magad bálnává hízni. Ezzel máris többet tettél, mint a legtöbb szingli anyakoca. Ez is csak döntés kérdése.
Viszont az, hogy mekkorára nőttél ugye adott.
Most képzeld el, hogy társat keresel és minden második adatlapon azt olvasod, hogy "160 centinél alacsonyabb nővel nem állok szóba". Tudom nehéz de azért képzeld el ;)

MsIreneAdler 2020.10.24. 16:34:43

@Almandin: én sem venném félvállról a problémát, szerintem is erősödik ez a szélsőség. A gond az, hogy már nem bizonyos nők, női típusok iránt kritikusak ezek a férfiak, hanem mindegyikkel. Az ostor sem azokon a nőkön csattan, akik viselkedése kiválthatta ezt az utálatot, hanem a normálisabbján. Általánosítanak és egy kalap alá veszik az összes nőt, miközben, ha a nők csinálják ugyanezt a férfiakkal, akkor meg hevesen tiltakoznak. Furcsa ellentmondás, de őket nem zavarja.

MsIreneAdler 2020.10.24. 16:55:08

@#szájbergyerek#: a végével kezdem: ha azt olvasnám, hogy csak minden második adatlap követeli meg a 160 centis magasságot, az azt jelentené, hogy a férfiak felénél már lenne valamilyen szinten esélyem ;). A döntés pedig az én kezemben van: koslatok-e vajon azok után a pasik után, akik olyan felszínesek, hogy a magasságom miatt leírnak, vagy bepróbálkozok a többinél, akinek ez nem gond... Szerinted :)?
Tudom én jól, hogy az iskolázottság egy bizonyos szint felett lópikulát sem ér a férfiak figyelmének felkeltésére. Valahogy még senki nem suttogta azt kéjesen a fülembe, hogy "milyen jó diplomád van". Ettől függetlenül, szívesen tanultam (nem büfé, ruhatár szakon).
Az, hogy ki milyen alkatú szintén genetika. Van akinek tízszer olyan nehéz kordában tartania a testét, mint másnak. Szóval ez sem olyan egyszerű,hogy "csak" ezt vagy amazt kell tenni a cél érdekében. Ez már tényleg döntés kérdése. Én abszolút megértem, ha valaki nem hoz meg bizonyos áldozatot a szép test érdekében, na de akkor a partnerétől se követeljen kockahasat.

Almandin 2020.10.24. 16:55:15

@MsIreneAdler: Sőt, ha az ilyen mégis valahogyan társra tesz szert, folyton belelát majd olyan dolgokat, amelyek nincsenek ott. Pl. hogy aranyásó ribanc, mert "minden nő qrva", meg hasonlók. Emiatt nem fogja igazán szeretni a párját, sőt, nagy az esély rá, hogy a gyengeségét azzal akarja majd palástolni, hogy uralkodni akar rajta, de akár meg is veri. Sok nőverő férfi épp azok közül kerül ki, akik a külvilág szemében kis teszetoszáknak tűnnek, mert a félelmeiket agresszióval akarják elfedni. Ráadásul annyira nehezen szedtek össze egy nőt, hogy erőszakkal is meg akarják tartani őket, mert félnek, hogy nem találnak másikat, vagy csak vért izzadva.

#szájbergyerek# 2020.10.24. 17:12:39

@MsIreneAdler:
Értjük egymást ;)
Na látod, a férfiak sem "koslatnak" olyan nők után, akik a tűsarok méretéhez keresnek "társat".
Meg olyanok után sem, akiket el kell fogadni bálna mérettel.
Vagy akivel a kutyus/cicus egy ágyban alszik és "erről nem nyit vitát".
stb. stb. és rengeteg ilyen van...
Na többek között ezért sem jön létre kapcsolat/szex, mert ilyen piszlicsáré dolgok fontosabbak bárminél.

Real_Time 2020.10.24. 17:15:01

@Almandin: Ennyire azért nem kell egyébként ezeken a dolgokon aggódnod, mert a technika (főleg a férfiak által) továbbra is fejlődik, nem csak a munka világában jelent meg a digitalizáció, hanem az élet minden területén. Avagy nem csak a kurvák lesznek az egyetlen megoldás mint ma, ha az ember nőt akar magának, hanem sokkal tágasabb lehetőségek nyílnak majd meg a jövőben. Ha úgy tetszik akkor nem hogy agresszió vagy nőszerszés, megtartás, de egyáltalán a nők iránti figyelem fog majd egyenest a 0-ára zuhanni, pláne ha a mostani trend folytatódik.

Almandin 2020.10.24. 17:15:18

@MsIreneAdler: Vitatkoznék azzal a kijelentéssel, miszerint a férfiaknak nem számít a nő műveltségi szintje. Nekem volt olyan férfi az életemben, akinek tetszett a műveltségem, mert szerettünk beszélgetni is egymással. Okos férfi nem akar maga mellé műveletlen nőt, mert az unalmas, sőt, idegesítő is lehet. Igaz, ha valaki csak cselédet és lukat keres, akkor lehet, hogy iskolázott férfiként is igénytelen a párja műveltségi szintjére.

Almandin 2020.10.24. 17:20:01

@Real_Time: Japánban már ma is egyre népszerűbb a virtuális partner. Egyre szoknak lefelé az emberek a valós kapcsolatokról. Pedig szerintem boldogok nem lesznek, csak elidegenedettek, valamint sose tanulják meg legyőzni a félelmeiket. Az élet valójában arról is szól, hogy megbirkózunk a kihívásokkal, szembe megyünk a félelmeinkkel. Aki erre nem hajlandó és elfogadja, hogy nyuszi, az a gyáva ember. Ma járványszerű a gyávaság, emiatt is van sok olyan férfi, aki inkább a virtuális világba menekül, csak ne kelljen megszólítania egy nőt.

MsIreneAdler 2020.10.24. 17:25:16

@Almandin: bizony, bizony. Vagy addig nyomorgatja a párját, amíg az tényleg el nem hagyja, amiből ő persze leszűri hogy ez tuti azért történt, mert nem volt elég jóképű/pénzes. A lényeg, hogy ezzel is csak erősítse az elképzelését, hogy minden nő egyforma...
No de mi lenne erre a megoldás? Az összes nőnek meg kellene változnia egycsapásra? Lejjebb kellene adnia? Vagy mi lenne a gyógyír erre a problémára? Kíváncsi lennék komolyan, hogy ők miben látnák a kiutat.

MsIreneAdler 2020.10.24. 17:42:21

@Almandin: a műveltség nem ugyanaz, mint az iskolázottság és a nem áll egyenes arányban a diplomák számával. Hú, de nagyon nem. Amúgy azt írtam, hogy egy bizonyos szint felett nem számít.
Hosszútávon természetesen fontos, hogy ezen a téren is összhang legyen, de valljuk be: nem ez az első, ami felkelti egy férfi figyelmét.
Abban igazad van, hogy akadnak olyanok is, akiknek ez nem fontos, és sajnos ők egyre többen lesznek.

#szájbergyerek# 2020.10.24. 17:43:39

@Almandin:
Akkor elmondom neked, hogy a diplomás nő is idegesítő. Sokszor idegesítőbb, mint a nem diplomás.
Miért?
Mert a diplomás nőnél az téma, hogy neki diplomája van. Esetleg nem is egy. Meg nem lehet igazam, mert neki több diplomája van mint nekem. Mivel diplomás, mindenhez is jobban ért bárkinél. Még az informatikához is, ami az én szakterületem. És különben is milyen már hogy csak egy diplomám van? És miért nem akarok még kettőt vagy legalább PhD-t? Aztán meg az baj, hogy egy diplomával is több lehetőségem van, mint neki a hárommal (büfé/ruhatár/fonalgombolyító). Biztos mert hyperpatriarchális rendszerszintű nőelnyomás és dzsenderpéjgep.

Real_Time 2020.10.24. 17:51:29

@Almandin: Nevezheted te gyávaságnak, aligha fogja ez érdekelni azt a 80%-ot akik jelenleg a magassarkú- és/vagy macskaszindrómás, és/vagy pénzéhes kislányok kajtatásával kínlódnak.

MsIreneAdler 2020.10.24. 17:56:22

@#szájbergyerek#: no de akkor miért fáj a pasiknak, hogy olyan nőktől nem kapnak figyelmet, akiket a felszínességük miatt nem is választanának... :D? Ezt nem tudom megérteni. "Visszautasítanám, de azért jó lenne, ha kellenék neki", vagy mi? Én úgy gondolom, hogy ha ezeknek a nőknek a bazi nagy igényeik, felszínességük, pökhendiségük és minden arroganciájuk mellett nem lenne sikerélményük a férfiaknál, lehet máshogy állnának a dolgok. De azt csinálják, amire jól láthatóan nagy a kereslet. Ha ezek a nők minden külső tényezőjüktől (cici, segg) függetlenül hoppon maradnának, mert letojnák őket, talán más tulajdonságokat is hasznosnak találnának kifejleszteni, mint a kedvesség, gondoskodás, ilyesmi. Bár lehet én gondolom rosszul.

MsIreneAdler 2020.10.24. 18:00:30

@#szájbergyerek#: ja és az állat az ágyban remélem valami barokkos túlzás :D

Lorrh 2020.10.24. 18:33:10

@#szájbergyerek#: ez nettó hülyeség! Ez totálisan személyiség típus és nem diploma kérdése. Ha az ilyen típusú arrogáns hülye nő mindenben tud szivatni, hogy miértnem a hufnágel pistihez ment feleségül. Ez egy nő típus és semmi köze a diplomához.

Ha egy pasinak nincs diplomája akkor meg ilyen hülye kisebbrendűségije lesz és eleve utálja a diplomás csajokat ugyebár. Mi lenne, ha összeillő embereket hasonlítanál egymással?

Almandin 2020.10.24. 19:16:02

@MsIreneAdler: A hiba az ő készülékükben van. Amíg nem látják, hogy akár szaksegítségre (pszichológusra) van szükségük és nem önmaguk fejlesztésére koncentrálnak, addig csak lejjebb süllyednek a mocsárban. Bár az is igaz, hogy sok nő mentalitása is hagy kívánnivalót maga után. Ma tényleg sok olyan van, aki túlzott igényekkel rendelkezik. De azért az túlzás, hogy évek alatt se talál senkit egy férfi, ha nagyon akar. Illetve az csak pár százalékra, a nagyon rossz adottságúakra lehet igaz.

Almandin 2020.10.24. 19:24:56

@#szájbergyerek#: Te összekevered a diplomás nőt a nárcisztikussal. A nárcisztikusra jellemző, hogy mindent ő akar jobban tudni, még abban is, amit sose tanult.

#szájbergyerek# 2020.10.24. 19:33:07

@MsIreneAdler:
Az "fáj" de csak egy kicsit, hogy kb. ez a választék.
Ezen az sem változtatna ha hirtelen svájcinégerré gyúrná magát minden átlag pasas.

Nem. Nem túlzás. Ezt egy tinder adatlapon olvastam. Nem véletlen az idézőjel ;)

Egyébként a női adatlapok nagyjából így néznek ki:
Ilyen meg ilyen vagyok, el kell fogadnod így.
Ezek és ezek az igényeim, aminek meg kell felelned.
Ne legyenek elvárásaid velem szemben.
(Nem, nem szupermodell csajokról van szó.)

#szájbergyerek# 2020.10.24. 19:39:43

@Lorrh:
Egy szóval sem állítottam, hogy a diploma egyben műveltséget is jelent.
Jó. Tegyük fel, hogy egy fodrász nő is állandóan azzal macerálja a mérnök párját, hogy legyen neki még több diplomája , PhD-je.
Próbálom de nehéz elképzelni. :)

#szájbergyerek# 2020.10.24. 19:44:29

@Almandin:
És? Hol van az leírva, hogy egy diplomás nem lehet nárci?
Valahogy még mindig él az tévképzet, hogy diplomája csak a művelt embereknek lehet. Pedig nincs összefüggés a kettő között.

Lorrh 2020.10.24. 19:47:39

@#szájbergyerek#: nem, egy fodrásznő azzal macerálja, hogy megint nem segitett anyukának bevásárolni, miért nem ment apóshoz fát vágni, koszos a plafon festetni kéne, meg új konyhabútor is kéne olyan 1 milliós mint gizikééknél van... blablabla

Ugye nem kell bemutatnom, hogy egy nő hogy tudja szekálni a férjét?

A pasik meg lekövérezik a feleségüket, meg szarul főzöl megint, blablabla. Mire jó ez a nemek közti háborúskodás amit te is művelsz itt?
És most komolyan, neked a tinder a világ etalonja, hogy ott milyen hülyeségeket irkálnak idióta emberek? Le kéne jönnöd kicsit a netről.

#szájbergyerek# 2020.10.24. 19:54:25

@Lorrh:
Tiden a világ etalonja. Hol írtam ilyet?
Na szállj le szépen a magas lóról mert a végén még leesel!

Bunkóné Barom Ildikó 2020.10.24. 20:56:01

@MsIreneAdler: Sokféle meghatározást olvastam már különböző kommentelőktől az alfára. Valaki egyértelműen a jó anyagi helyzetet érti alatta, más a jó külsőt, de valaki a rámenős, magabiztos fellépést. Ezek a tulajdonságok nem mindig vannak meg egy emberben egyszerre.
Sztem az ún. alfa nem rest rengetegszer próbálkozni, így gyakrabban sikeres, persze sok visszautasítás is éri, amire viszont nem nagyon szeret emlékezni. Lehet, hogy aki az egyik közegben alfaként adja el magát, azt a másikban egyszerűen "bepróbálkozósnak" könyvelik el.
Aztán az ehhez hasonló blogokon előadja magát, hogyhát neki aztán bárki lefekszik, pedig lehet, hogy délelőtt még a trafikos kislány koptatta le néhány keresetlen szóval..:)

Bunkóné Barom Ildikó 2020.10.24. 21:01:43

@Örömhernyó:

"A nők 80%-át a férfiak 20%-a dugja."

De akkor miért látok átlagos párokat kisgyerekkel a környezetemben, teljesen átlagos külsejű ,anyagi helyzetű papamacikkal? Az ő feleségüket is egy alfaalfa dugja? :)

shakespeare 2020.10.25. 08:11:41

@Reactor: gyors és jó válasz,
még csak azt kell megfogalmazni, hogy mi van a fejekben, mi a legjobb ?
A lényeg pedig ott van elásva !

egyszerűen annyi van, hogy a fogyasztói mentalitás totálisan átvette az uralmat a fejekben, egy gondolat van : százak által termelt javak használata ingyen a cél.
Minden hülye erről álmodozik, hogy majd akkor szexel és lesz felnőtt amikor minden készen lesz magától.
vagy valaki más, a partner vagy annak családi háttere megoldja neki.
ennyi

MsIreneAdler 2020.10.25. 08:19:55

@Almandin: valóban én is így látom, hogy néhány esetben már elkélne a komoly, hozzáértő segítség. De kíváncsi lennék az ő véleményükre. Szerintük mi kellene, ahhoz hogy nőhöz juthassanak.
Mondjuk olvastam már olyat, hogy a nőknek engedelmesebbnek kellene lenniük... :)
Általában ez van az igényekkel. Az emberek csak a legritkább esetben tudják, hogy mit akarnak igazán, azt meg végképp nem, hogy mit tudnak cserébe nyújtani.

MsIreneAdler 2020.10.25. 08:31:31

@#szájbergyerek#: társat találni nehéz. Bár nem ismerem a tindert (anno lovebox volt :)) , de csodát én sem várnék. A profil adatok meg mi mást tartalmazhatnak? Ezt, amit leírtál, hogy ez vagyok, ilyet keresek. Én mondjuk abból a szempontból feleslegesnek tartom ezt az adatlapot, hogy ha a fénykép bejön, úgyis felveszi a fickó a kapcsolatot, ha meg nem jön be, az adatlap nem fogja meggyőzni :). Pláne ha leírja, hogy a a kutya is ott nyalogatja a golyóit az ágy végében...

MsIreneAdler 2020.10.25. 08:39:02

@Bunkóné Barom Ildikó: nos igen, ezért írtam, hogy látszólag nem kell tennie semmit. Mert csak azt látják, hogy 10 nőt szed fel egy hét alatt, azt nem, hogy mondjuk 500 próbálkozásból.
Meg azt is észrevettem, hogy a pasik sokkal jobban odavannak az alfákért, mint a nők. Egy épeszű nő nem akar maga mellé ilyen férfit, legalábbis hosszú távon tuti nem. A pasik viszont istenítik őket.

Almandin 2020.10.25. 12:29:31

@MsIreneAdler: Irigység van sokszor a dolog mögött. Tudat alatt az ilyen pasik sikeres nőcsábászok szeretnének lenni, nem elégednének meg egy nővel. Másrészt az alfa-béta felosztás nevetségesen leegyszerűsítő. Sokkal többféle férfi létezik, mint alfa és béta. A sikertelen férfiak a béta csoportba sorolják magukat, pedig inkább omegák vagy ahhoz közeliek. A férfitársadalom legnagyobb része béta-gamma szinten van és köszöni, megvan a nőkkel. Nem ők a legsikeresebb nőcsábászok, de néhány nőt ők is meg tudnak hódítani az életük során, gyakran többször nősülnek. A rangsor végén kullogókat éri az a sors, hogy mindenki visszautasítja őket. Nekik az adottságaik javítása lehet a kiút ebből. Ritka az, hogy ezek nem fejleszthetőek. Pl. szellemi vagy súlyos testi fogyatékosok, de ők viszonylag kevesen vannak.

#szájbergyerek# 2020.10.25. 14:29:26

@MsIreneAdler:
A tinder annyiban más, hogy ott csak akkor tudod felvenni a kapcsolatot valakivel kölcsönösen bekedveltétek egymást.

Amúgy honnan veszed ezeket a számokat? (500 próbálkozás egy hét alatt, 10 nő felszedése)

Képzeletbeli alfánk időmilliomos lehet. Naponta kb. 70 alkalommal kell bepróbálkoznia, ami ha csak öt egész percig tart, akkor is 5-6 órát vesz igénybe. Napi robot mellett ezt így lenyomni tényleg nem semmi. ;)
Ha számításba vesszük hogy a cél érdekében nem is alszik, akkor átlag 20 percenként kellene próbálkoznia valakinél. ;)

eßemfaßom meg áll 2020.10.25. 17:59:08

@csker: amíg nem vagy képes elengedni ezt az alfabékázást addig maradsz dugás nélkül. Az alfabékázás az önfelmentés eszköze arra, hogy valami hétköznapi okból (büdös a szád, unalmas vagy, tahó vagy, esetleg csak simán lusta stb) nem jutsz nőhöz.

eßemfaßom meg áll 2020.10.25. 18:03:57

@Bunkóné Barom Ildikó: egyébként olyan nő nem létezik akinek nem jut férfi.

Almandin 2020.10.25. 18:12:07

@eßemfaßom meg áll: Azt hiszed? Nőben is van olyan kategória, aki nem kell senkinek. Pl. egy szellemi fogyatékos nő, aki pluszban ronda is, nagy valószínűséggel nem fog senkinek kelleni.
Idős korban pedig az öregedés miatti leromlás miatt kerülnek sokan olyan helyzetbe, hogy nem tudnak partnert találni.

eßemfaßom meg áll 2020.10.25. 18:17:09

@MsIreneAdler: "Tudom én jól, hogy az iskolázottság egy bizonyos szint felett lópikulát sem ér a férfiak figyelmének felkeltésére" Egyszer megdugni fekete lyukat is meg lehet, de egy óránál hosszabb kapcsolatban azért már nagyon nem mindegy a dolog.

eßemfaßom meg áll 2020.10.25. 18:22:22

@Almandin: van olyan perverz akinek a ronda fogyatékosok jönnek be. Más kérdés, hogy a szellemi fogyatékos nem igazán fog a megtalálásával foglalkozni. Én azért próbálok a hétköznapi emberek szintjén maradni, nyilván lehet találni mindenre kivételt ha nagyon akarjuk, egy végtagamutát arcátültetéses néma+vak lány se biztos, hogy jó eséllyel indul a társkeresésben de az extremitásokat nem hiszem, hogy érdemes idekeverni. Az alfabétázók teljesen átlagosak, csak az agyuk nem tudja lekezelni a témát.

MsIreneAdler 2020.10.25. 19:39:37

@Almandin: én sem igazán értem ezeket a kategóriákat. Az önfejlesztés meg valamiért vörös posztó, megkaptam már ilyen javaslatra, hogy egyenesen áldozathibáztató vagyok, amiért azt mondom, tanuljon, sportoljon vagy adjon lejjebb az igényekből. Persze ők azok, akik csípőből odalökik egy nőnek, hogy fogyjon le...:)
Én is látok tök átlagos párokat együtt, de biztosan csak halucinálok.

csker 2020.10.25. 20:13:16

@eßemfaßom meg áll: Köszönöm, de van feleségem, gyerekeim. Ha ez jelent valamit. - Az alfabétázás nyilván egy leegyszerűsítés, de alapvetően igaz tény és gyors vitákban alkalmazható. A béták (elnézést) többsége valóban átlagos, de mint mások is megállapították, míg pár évtizede is egy átlagos férfi rövid/tartós barátnőt vagy feleséget tudott szerezni, ma már a lehetetlenséggel határos. Közvetlen környezetemben (lakóhely, munkahely) tömegével vannak a 35-45 közötti átlagos férfiak kényszerű agglegénysorban. De az már egy másik poszt témája, pl. mint ez:
csajokespasik.blog.hu/2020/09/24/mennyi_jar_az_eletbol_a_magamfajtanak

Lorrh 2020.10.25. 20:49:44

@eßemfaßom meg áll: De! Nagyon sok nő létezik akik 50-60 év körül nem jutnak férfihoz. Mivel nem jelöltél meg korosztályt, gondolom te is csak 30 éves korig tartod nőnek őket, utána süllyesztő.

Almandin 2020.10.25. 20:58:23

@MsIreneAdler: Az ilyenek gyakran inkább határozatlanok. Egy férfit nagyrészt a határozottság tesz férfiassá. Én ismertem olyanokat, akik diplomás, művelt férfiak voltak, kicsit csúnyábbak az átlagnál, de nem rondák, viszont félénk, határozatlan egyedek. Sikertelenek voltak a nőknél. A határozatlanság párkapcsolatilag lenullázta a többi jó tulajdonságukat is.
Tudat alatt egy nő arra vágyik, hogy olyan férfi legyen mellette, aki képes megvédeni. A szorongó férfiaknál, vagy a túl szelídeknél azt érzi, hogy erre nem lenne képes és be se kapcsol a szexuális vágy. Emiatt sok férfira csak egy jóbarátként tud tekinteni. Ezért lenne jó, ha az incelek egy jó pszichológushoz mennének, aki talán tud nekik segíteni. Fontos, hogy a határozottság nem erőszakosság, az egy másik dolog.

MsIreneAdler 2020.10.26. 01:22:27

@#szájbergyerek#: a tinder ebből a szempontból akkor jó. Így csak azok kerülnek kontaktusba, akik kölcsönösen tetszenek egymásnak első körben.
Sehonnan nem vettem, csak kitaláltam :) . Mondjuk én egy "teccik" jelölést, vagy egy rövid "szia, mizu?" - t gondoltam (szigorúan copy-paste-tel). Abból hétfőn-kedden kiküld pár százat, majd csak azokkal tölt időt, akik érdemben visszajeleznek. Jó az 500 tényleg sok időben, még így is, belátom. De így hétvégére akár összejöhet az alfa fíling. A sikerért meg kell dolgozni, senki nem mondta, hogy könnyű :D

MsIreneAdler 2020.10.26. 01:38:35

@eßemfaßom meg áll: igen, írtam is, hogy hosszabb távon fontos, hogy egy nő ne legyen tuskó. De azért az is ritka, ha egy pasi a diplomára izgul :)

MsIreneAdler 2020.10.26. 01:49:49

@Almandin: tökéletes példa az a poszt, amit feljebb @csker linkelt. Azért én tényleg sajnálom az ilyen fickókat, de felmerül a kérdés, hogy vajon milyen társ lenne, ha magáért sem képes kiállni? Hogyan szeretne családot? Konkrétan nem meri elkérni a pénzt a munkájáért, ez mondjuk egy házasságban, egy együttélésnél, ahol mindkét jövedelem számít, elég gáz.

Melyik nő szeretne így élni? És főleg: miért kellene egy ilyen férfit partnernek választani? Aki sérelmezi, hogy az ilyen pasik nem találnak maguknak nőt, az kampányoljon már egy kicsit mellette!

Reactor 2020.10.26. 05:42:18

@eßemfaßom meg áll: Semmi gond, ezzel a felfogással csak a hivatásosak forgalma fog növekedni. Lehet ezt így is...
Végülis kell valami húzóágazat Magyarország romokban heverő gazdaságának. Ezzel a hozzáállással a szexipar lesz az.

@Lorrh: Egy másik cikkben leírtad ennek a legvalószínűbb okát is: hogy nem éri be a saját szintjével, hanem jóval afölött keresgél, és még 50 évesen is várja a Mr. Tökéletest a Bambatöki utca 23/a magasföldszint alatt. Kettőt tessék csengetni!

#szájbergyerek# 2020.10.26. 07:41:56

@MsIreneAdler:
Szóval ennyi a titok nyitja.
Kiküld emberünk hétfőn-kedden pár száz sziamizut és hétvégén már randizhat.
Csak hát a legtöbbje úgy kb. az 50. után feladja és ezért nem jön össze nekik.

Ha már számokkal dobálózunk, akkor kíváncsi lennék, hogy szerinted hány sikertelen próbálkozás után eszkalálódhat ez pl. Reactor kommenttárs "ottrohadjonmegazegészaholvan" szintjéig? ;)

MsIreneAdler 2020.10.26. 08:26:12

@#szájbergyerek#: nem, nem ez a titka. Onnan indult ki az egész lamentálás, hogy lehet az alfák nagyrészt attól sikeresebbek, hogy többször próbálkoznak. No meg nyilván a "szia, mizu?" mellett olyan profilképpel rendelkeznek, amik csalogatóak a célközönség számára.
De szerinted a semmin kívül mi az, amit tenni érdemes egy akár neked tetsző nőért, mi az, ami még nem túlzás? Milyen igények azok egy nő részéről, amire azt mondja a férfi, hogy "na ezt már nem"?
Reactor kommenttárs más tészta. Hiányzik belőle a megkeseredettség és a nőgyűlölet. Konstruktív az ilyen fajta beszélgetéseknél, a tapasztalatai alapján érvel, nem köpköd. Ő jelenlegi helyzetében úgy gondolja, hogy nem szeretne/éri meg neki egy klasszikus kapcsolatit fenntartani, de ezzel egyedül nem szólja le, akinek meg ez pálya.
No de igazad van abban, hogy lélekölő lehet folyamatos visszautasításokat kapni, amire pedig normális reakció a düh. Egy ideig. Utána, ha az ember célt akar érni, kénytelen változtatni.

Lorrh 2020.10.26. 08:27:49

@Reactor: Nem!
Tévedsz! Azért nem talál magának pasit mert a részeges férje elhagyta, lelépett a húszéves titkárnőjével, és egyedül maradt a két gyerekkel, meg is hízott és megöregedett az arca. A szexpiacon nagyon sokat esett vissza.
személyeskedés ON
Te egy ilyen vérigsértett ember vagy, aki csak azt az egy forgatókönyvet tudja elképzelni, hogy egy nő az szemétválogatós és amikor megöregszik meg bűnhődni fog ezért, hogy fiatalon megnyomorította a visszautasított fiúkat
Nem kéne pszichológussal feldolgoznod ezt a sok sértett utálkozásodat?
De igen!

#szájbergyerek# 2020.10.26. 09:09:35

@MsIreneAdler:
Ügyesen kitértél a válasz elől. Bravó. :)
Szóval mégsem attól alfa az alfa, hogy sokat próbálkozik, hanem hogy jól néz ki. Persze próbálkozni neki is kell de sikeresebb, mint egy kevésbé jól kinéző "nemalfa".
Azaz "nemalfa" barátunknak többször kell próbálkozni a siker érdekében, ami egy idő után saját belátásod szerint is lélelkölő.
Na most ha te Alfa Alfonznál legutolsó álláspontod szerint pár százban határoztad meg a tuti siker zálogát, akkor mennyit jósolnál Béta Bélának? (Attól most tekintsünk el, hogy Bélának a sziamizunál lehet hogy többet kell prezentálni kevésbé jó külseje miatt.)

MsIreneAdler 2020.10.26. 10:56:42

@#szájbergyerek#: bocsi, azt hittem a kérdésed költői (nem úgy, mint az enyéim,amikre nem válaszoltál...khmkhm:). Sok mindentől függ, hogy egy ember mikor sokall be, mindenkinek más a tűrésküszöbe, az sem mindegy milyen módon utasítják el. Azért az, ha online ismerkedéskor nem írnak vissza szerintem nem olyan fajsúlyú, mintha egy balul elsült randi után ghostingol a partner.
Nézd, ha ezt most tőlem tudod meg, hogy a rondább/csóróbb/butább/teszetoszább pasik kevésvé vonzóak a nők számára, ezért több kisérletből jön össze a betevő, akkor sajnálom. Nekem valahogy egyből lejött anno, hogy a kevésbé szép lányokra kisebb a kereslet. Csúnya dolog, belátom, de a rendszer így működik. Továbbra is azt gondolom, hogy nem az a vita tárgya, hogy az élet kegyetlen, hanem az, hogy ki, mihez kezd az adott helyzettel.

#szájbergyerek# 2020.10.26. 14:36:37

@MsIreneAdler:
Kb. ugyanúgy lehet válaszolni arra is, hogy férfija válogatja, mit tesz meg egy nőért és mit nem.
A társkeresős/tinderes keretek pedig eleve adottak. Gondolom ezt sem kell kifilézni.

Nem, nem tőled tudom, én is kb. ezt írtam. :)

Akkor térjünk vissza az origóhoz.
Adott 160+topánka Aranka, aki élből nem állna szóba Bélával, csak mert az mondjuk csak 173,5 centi a vágyott 185 helyett.
Erre te Bélát elküldenéd tanulni/műveleődni/pénzt keresni/gyúrni/sportolni, mert akkor talán jobban fog tetszeni Arankának.
Egyébként szó sem volt róla, hogy Béla egy pocakos/modortalan/csóró alak lenne. Ezt te költötted hozzá és azóta is ezt a szalmabábot püfölöd némi iróniával.
Az meg érdekes módon fel sem merül, hogy esetleg Aranka engedhetne egy talán irreálisnak tűnő elvárásán egy icipicit és akkor tök jól mutatna mellette Béla.

Arra is kitaláltál egy számot, hogy Bélának hányszor kell próbálkoznia a nőhöz jutásért.
Amikor levezettem, hogy ez kb. a lehetetlen, akkor hajlandó voltál engedni a feléből.

Amúgy nincs köztünk vita. :)

Reactor 2020.10.26. 14:54:54

@Lorrh: Te magad írtad ezt egy másik cikknél. De akkor idézlek szó szerint:

"jó, tudom, hogy ironizáltál, de a szingli nő az sok esetben kövér, begyöpösödött szokású, alkalmazkodni képtelen, rossz személyiségű vagy/és aszexuális. Esetleg olyan infantilis, aki a nagyő-t várja még a bredpitt személyében a "Ranolder utca kettő magasföldszint hátul kettőt tessék csengetni" -ben."

Tehát úgyszólván egyszer már elismerted, hogy igazam van. Nem is emlékszel rá? Vagy csak nem akarsz emlékezni?
Mellesleg azért ezt a forgatókönyvet hozom elő mindig, mert az esetek döntő többségében ez a helyzet.

MsIreneAdler 2020.10.26. 17:28:46

@#szájbergyerek#: nézd, Béla az, aki nem kell az ilyen Arankáknak, akkor miért is Aranka adja lejjebb? Valami karitatív hobbyból? Ha ő utána csapatostul járnak az égimeszelők, és neki ez ilyen fontos, akkor nincs mit tenni. Az csak utólag derül ki, hogy az elvárása irreális volt-e, csakis akkor, ha nem kap magának magas pasit. Akkor majd jó lenne Béla is, aki, ha rám hallgat és siránkozás helyett összekapja magát, addigra fütyülni fog rá. Nem csak Aranka létezik a világon.
Személy szerint baromságnak tartom, hogy ennyire a külső megszállottja legyen valaki, az ilyenek szoktak "bevonzani" meg "véletlenül mindig kifogni" jellemhulladékokat. Egy nőnek ennél okosabban kell felállítani a szempontrendszert, ami alapján választ.
Viszont akkor hogy legyen? Ne számítson a jóképűség, magasság, alkat. Oké. Ne számítsanak az anyagiak, mert az milyen már, hülye aranyásó banda. Oké. Ne firtassuk tanult-e, művelt-e a férfi, esetleg van-e humora. Hát jó. Nem fura ez így egy kicsit :)?
Beismertem, hogy tévedtem, túloztam, ezzel mi a baj? Ügyesen érveltél, meggyőztél. Nekem nem ciki elismerni, ha kiderül, hogy baromságot írtam.
Azt sem mondtam, hogy Béla egy pancser. De még mindig ő az, akiből nem nem kértek. Egy olyan szintű nő mint amilyen Aranka (képzeli magát) ingerküszöbét nem ütötte meg. Három dolgot tehet. Utálkozhat, szidhatja a nőket, hogy MNK. Fejleszt magán, hogy egy-két ligával feljebb játszhasson. Körülnéz, hogy milyen nőknek jön be így helyből, magyarul lejjebb adja.
De amúgy tényleg, miért nem Béla adja alább?

#szájbergyerek# 2020.10.26. 17:54:05

@MsIreneAdler:
Ha Aranka után járnának csapatostól az égimeszelők, akkor nem kellene neki őket keresnie. Ugye?
Itt meg is bukott az újabb 18 ezer karakterből álló kommented. :)

Bunkóné Barom Ildikó 2020.10.26. 18:20:46

@MsIreneAdler: No igen, és ha esetleg mégis bejön neki az élet, (jó kocsi, ház, mindenféle státusszimbólum), akkor meg meg van döbbenve, hogy mégse minden nő esik hanyatt tőle minden nő. Nem egészen úgy van minden , ahogyan álmaiban elképzelte, és bár az esélyei a becsajozásra kétségkívül növekedte, azért jó párszor elhajtják alfa urat..:)
Na ez a másik csoport, aki leprázni kezdi a komplett női nemet a neten. Az a nagy tévedése sok férfinak, hogy egyetlen képlettel leírhatónak gondolja az összes nőt.

MsIreneAdler 2020.10.26. 21:08:59

@#szájbergyerek#: ja, megbukott, tisztán látszik :D. Hát hogyne... ;)

MsIreneAdler 2020.10.26. 21:14:24

@Bunkóné Barom Ildikó: azért van az a női réteg, akit a kockahassal meg menő autóval meg lehet fogni. Ha ők a célcsoport, akkor elég is ennyi. De ugye szokták mondani, hogy a gyerek nem a kocsira fog hasonlítani, hanem az apjára :), mégis sokan meglepődnek.
Minden nő egyforma, nincs itt semmi látnivaló :)

eßemfaßom meg áll 2020.10.27. 08:01:30

@csker: "míg pár évtizede is egy átlagos férfi rövid/tartós barátnőt vagy feleséget tudott szerezni, ma már a lehetetlenséggel határos. Közvetlen környezetemben (lakóhely, munkahely) tömegével vannak a 35-45 közötti átlagos férfiak kényszerű agglegénysorban." Ne vicceljél már, egy mai 45 éves több évtizede kezdett el csajozni, akkor amikor "míg pár évtizede is egy átlagos férfi rövid/tartós barátnőt vagy feleséget tudott szerezni"

Sima kifogáskeresés. Másrészt környezetemben "tömegével vannak a 35-45 közötti átlagos férfiak " feleséggel gyerekekkel (én is ennek a korosztálynak a felső végén vagyok feleséggel gyerekekkel), két ismerősöm kivétel, az egyik nagyon a másik enyhén nem erős szellemileg. Ha már elkövetjük az anekdotikus érvelés hibáját.

eßemfaßom meg áll 2020.10.27. 08:13:26

@Lorrh: Hoppá találtál egy piaci rést, itt a lehetőség a "bétáknak", várják őket szeretettel az 50-60as egyedülálló nők.

ps.: ifju csikó koromban 50 körül volt a legidősebb nő akivel összejártunk dugni, és jobb volt mint jópár huszonéves fapina.

eßemfaßom meg áll 2020.10.27. 08:24:17

Szóval a kommentekből megtudtuk, hogy Béta azért nem dug mert neki Aranka kell de mivel Aranka nem vele hanem Mással akar dugni így Más megkapja az Alfa nevet Bétánk meg felmegy az internetre panaszkodni az Arankára ahelyett, hogy megkeresné Etelkát akit Más nem dug.

Lorrh 2020.10.27. 10:15:19

@Reactor: igen, ilyen mintázat is van. Ebből látszik mennyire bonyi az élet. Hiába akarják a buta férfiak/nők egyetlen szóval jellemezni a világot, sajnos nem lehet. Innentől jön az a megszállottság, hogy csakis azokat a jelenségeket vesszük észre ami beleillik a torz gondolati sémánkba. És itt is vagyunk az alfa-béta buzulás, az mnk és mpg-zés világában.

Reactor 2020.10.27. 14:08:03

@Lorrh: Igen, az élet bonyolult, de ez nem jelenti feltétlenül azt, hogy muszáj bonyolultabbnak feltűntetni dolgokat, mint amilyenek valójában. Occam borotvájának elve ugye. A hipergámiát nem lehet nem észrevenni, előbb-utóbb a férfiak 90 százaléka szembesül vele. És szóvá is fogja tenni.

Huszonéves egyetemistáknak pedig nem éppen a klimaxoló kiégett ötvenes-hatvanas matrónák korosztálya a megfelelő, pláne nem családalapítás szempontjából, de bizonyára ezt is én gondolom rosszul...

Lorrh 2020.10.27. 14:38:18

@Reactor: Occam a tudományban csinált jó dolgokat és nem a párkapcsolatokat borotválta meg. Vigyázz, mert nem mindenre húzható rá.
Sok fiatal férfi már nem akar családot alapítani, se gyerekekkel nyűglődni, se elvált apukaként kínlódni. Meglepődnél, hogy milyen sok 30as pasi akar 50es nővel társulni. Nyilván a könnyű szex a legcsábítóbb ebben és nem az együttmegöregedniról szól a dolog.

Almandin 2020.10.27. 14:57:41

@Bunkóné Barom Ildikó: Valóban, önmagában a vagyon se garancia arra, hogy népszerű lesz valaki a nőknél. Ott van pl. Elliot Rodger, az ismert incel tömeggyilkos. Gazdag fiú volt, a felső tízezer tagja és nem is volt rossz képű. A nőknek mégse kellett. Szerintem annyira elmebeteg kisugárzása lehetett, hogy minden nő menekülőre fogta, akihez csak közelített. Az ő esetében a nyilvánvaló, súlyos elmebaj lenullázta a vele járó előnyöket, még az aranyásók is megijedtek tőle.

Almandin 2020.10.27. 15:03:28

@eßemfaßom meg áll: Ez így van. A béta kaphatna nőt, csak nem a legfelsőbb kategóriából, lehetne alkalmi partnere és tartós kapcsolata is, kompromisszumokkal. Sőt, a legtöbb béta így is él. Nem a nyavalygó béta a legszerencsétlenebb, hanem az omega, vagy az omegaközeli kategória, akiket még az elhízott, ronda, buta nők is elhajtanak, annyira nem vonzóak. Nekik találták ki többek között a prostitúciót. A prostiknak rengeteg olyan ügyfele van, akik azért járnak hozzájuk, mert nem kellenek senkinek. Már csak ezért se kellene betiltani a prostitúciót.

Lorrh 2020.10.27. 16:04:58

@Almandin: Én egyszer voltam egy prostinál... de fájt a feje. :-)
by vudiálen

csker 2020.10.27. 19:32:38

@eßemfaßom meg áll: Ó, Istenem, semmiképpen sem szeretnék az anekdotikus érvelés hibájába esni. Akkor életközeli példák kihagyásával, csak a saját elvi alapú véleményem kifejtésével, ismételgetésével és erőszakolásával, és természetesen minden bizonyítékjelleg elhagyásával, jelentem ezúton ki, hogy míg a feudalizmusban a földesúr házasodásra kényszerítette a nősüléstől vonakodó jobbágyát (ismétlem, nem személyes tapasztalat, hanem ezetet tanultam és most visszaböfögöm az egyetemen szerzett információmorzsácskákat), aztán ahogy haladt előre a modern kor, minden megváltozott. Míg 30-40 éve a férfiak többsége viszonylag szépen elvolt a nőkkel (mindig voltak kivételek, nem is kevés, ebbe ne tessék belekötni, tudok róla), jelenleg már a jól szituált, normális férfiak jelentős része (most kiabálni fogok: JELENTŐS RÉSZE, vagyis érzékelhető számarányuk) sem tud hosszabb távú, netán házassági kapcsolatot létesíteni. Mert, röviden fogalmazva, igényesebbek lettek a nők (igényeik korábban sem voltak elhanyagolhatóak, most viszont jobb társadalmi-gazdasági pozíciókban vannak). Szóval. Szegény ilyen férfiak egyre nagyobb része, illetve a társadalmi változásokat figyelemmel kísérő más férfiak (pl. én, remélem ez még nem anekdotikus, netán személyes érvelés) fáziskéséssel felfigyeltek erre a jelenségre, és igyekeznek ezt a trendet megérteni és egyben tenni ellene (értsd: megfordítani, megváltoztatni), addig mások tagadják a létét vagy ferdítik vagy kisebbítik a jelentőségét vagy félremagyarázzák (nem kívánt törlendő, de bármelyik jelzőn meg is lehet sértődni, tessék). - Amúgy ezek a viták elősegítik a jobb fellépési, cselekvési technikák kialakítását, ennyi érdeme az ügyben Önnek is van (érti?). - Beszúrnék ide egy szerintem idevágó kérdést: egy online, a kutyatartási szokásokról szóló vitában egy "hölgy" nemes egyszerűséggel nemcsak azt kívánta, hogy dögöljek meg (esküszöm nem írtam semmi durvaságot), de még a "megdögölést" a gyerekeimre is kiterjesztette. Vélemény?

eßemfaßom meg áll 2020.10.27. 19:33:46

@Almandin: "A prostiknak rengeteg olyan ügyfele van, akik azért járnak hozzájuk, mert nem kellenek senkinek." Mégtöbb olyan akiknek van otthon nő de mást vagy máshogy akarja. A kurvák nem azokból élnek akiknek más nem jut.

Reactor 2020.10.27. 19:35:17

@Lorrh: A hipergámiára mindenesetre magyarázatot ad, azért bátorkodtam Occam borotváját alkalmazni. Esetünkben célszerűbb, mint rejtélyesnek feltüntetni egy aránylag egyszerű ok-okozatokon alapuló társadalmi jelenséget.
Az rendbe van, hogy sok fiatal férfi nem akar családot, de ez még nem feltétlenül jelenti, hogy a lelakott testű kiöregedett csatakancák lennének a gyengéik. Az oké, hogy milf pornóra a legszebbeket válogatják össze, de hol van hozzájuk képest egy átlag magyar 45-50 éves nő?

Elliot Rodgert idekeverni pedig merő csúsztatás. Azért rendezett ámokfutást, mert elmebaja volt. Ted Bundyt minden nő imádta, szerintem több csajt húzott meg, mint ahány csillag van az égen, oszt mégis sorozatgyilkos lett belőle...

eßemfaßom meg áll 2020.10.27. 19:39:13

@csker: " jelenleg már a jól szituált, normális férfiak jelentős része (most kiabálni fogok: JELENTŐS RÉSZE, vagyis érzékelhető számarányuk) sem tud hosszabb távú, netán házassági kapcsolatot létesíteni. Mert, röviden fogalmazva, igényesebbek lettek a nők "

Ezt ugye alá tudod valamivel támasztani?

"Vélemény?"

Hogy kapcsolódik ide? Tahók mindig voltak, vannak, lesznek. A nők között is van, csak amig nem volt minden mobilban internet addig kevesebb idiótával futott össze az ember mert a saját környezete jobban szűrt mint az internet.

csker 2020.10.27. 19:41:45

@Almandin: Egy dolog miatt válaszolok, ha nem baj, mégpedig a "a béta kaphatna nőt ... lehetne alkalmi partnere és tartós kapcsolata is" - ez nem igaz, pontosabban részigazság. Más társadalmi helyzetbe kerültek a nők (úgy egy kalap alá véve őket, ergo általánosítással) és függetlenebb anyagi viszonyok közé kerültek, kisebb "szükségük" van a férfiakra. Ez egy trend, jelenkori jelenség. Ez eredményezi azt a felismerést, melyet a fenti cikk és a legtöbb komment jól-rosszul megfogalmazva tartalmaz: sokkal - érzékelhetőbben - csökkent a lehetősége és a bekövetkezett esetek száma is a kapcsolatoknak. Gyakorlatilag ma már ezt tényként kezeljük, már csak a megoldásra keresünk módszereket.

csker 2020.10.27. 19:44:45

@eßemfaßom meg áll: Mivel anekdotikus vélemény nem ér, csak azt tudom ismételni, hogy az utóbbi időben egyre többen, sőt mondhatni, nagyon sokan jutottak erre a felismerésre a közvetlen vagy közvetett környezetükben tapasztaltak alapján.

A másikat (ami egyébként anekdota volt, nem tudok sokáig magamon uralkodni) és kapcsolódónak érzem, mert a nők egy része kutyával-macskával veszi körül magát, amiket inkább emberszámba vesz.

Lorrh 2020.10.27. 19:56:38

@csker: mire alapozod ezeket a vízióidat, hogy manapság egy normális tisztességes férfi is egyedül marad a gonosz nők miatt? Mert ismersz három ilyen haverodat? NA tényleg áruld el, hogy a "jelentős" jelző azt kéne jelentse, hogy mondjuk a 70%uk szingli és a válogatós nők miatt nem kap csajt. Tehát beszéltél mind a kb 150 ezer férfival? Azokból kiválogattad akik "normálisak" ?
Nem inkább a saját személyiséged félelmeihez igazítod a valóságot?

A macskás öregasszonyok már időtlen idők óta téma, több száz éve, ez sem újdonság.

@Reactor: igen, a hipergámia létező jelenség, ez egy biológiai, evolúciós drive. Pont mint a pávián vörös segge: nincs ellenszere. Az evolúció ellen hadakozol? De most komolyan picit vegyél levegőt és gondolkozz és ne érzelmekből vagdalkozz. Mert ez utóbbi feminin vonás.

Reactor 2020.10.27. 21:19:36

@Lorrh: Persze, el lehet ütni az egész dolgot azzal, hogy hát ez evolúció, evvan, nincs mit tenni ellene. Csakhogy ennyi erővel akkor rengeteg törvény is okafogyottá válik. Miért nem ölhetem meg a nálam gyengébbet? Elvégre az evolúció egyik alappillérje, hogy az erős túlél, a gyenge elhull. Mégse indulhatok neki bajonettel vagy raksivetővel irtani mindenkit, akinek nincsen.

Tehát igen: hadakozunk az evolúció ellen is. Mert az evolúció és a homeosztázis nem mindig fedik egymást. Ha szabadfolyást engednénk itt mindennek, ami evolúciós törekvés, rövidúton kitörne az őskáosz.

Almandin 2020.10.28. 00:39:23

@csker: Az igényszint megnőtt valóban, de a férfiaknál is. 150-200 éve az emberek többsége nem várt túl sokat a házasságtól érzelmi téren. Sőt, meg kellett házasodni, mert sok ember nem volt életképes nélküle, de az érdekházasságokat a szülők hozták össze. Az emberek többségének jutott állandó szexpartner, de olyan áron, amit a mai ember nem lenne hajlandó megfizetni. A szerelmi házasságot hülyeségnek tartották, de azt az embert se nézték normálisnak, aki a boldogságát a házasságban kereste. Tulajdonképpen egy teljesítendő penzum volt, meg egy kényszer. Az egyén meg örült, hogy legálisan kielégítheti a nemi vágyait és nincs egyedül. A mai embernek ez már kevés lenne.
Ma pedig a média azt hiteti el az emberekkel, hogy létezik az Igazi, csak várni kell rá. Emiatt egy csomóan túlmisztifikálják az ideális partner és kapcsolat képét és inkább nem jönnek össze senkivel, már kisfokú kompromisszumra is képtelenek.

MsIreneAdler 2020.10.28. 00:39:25

@csker: szerintem a legtöbb ember életében van olyan időszak, mikor a pokolba kívánja a másik nemet. Egy szakítás, visszautasítás után, ha meginterjúvolsz valakit, annak igen csak nagy az esélye, hogy elutasítóan fog nyilatkozni a párkapcsolatokról. Pár év múlva meg már házas, gyereke van.
Talán, aki 40-45 évesen még nem talált senkit, esetleg őket már tekinthetjük agglegénynek/vénkisasszonynak. Addig, ha valaki egyedül van az egy állapot, ami változhat.
Én elhiszem, hogy sokan vannak egyedül, bár őszintén szólva én sem ezt látom. Pl nemrég volt osztálytalálkozóm, tudom nem reprezentatív felmérés, de olyan srácoknak van felesége, gyereke, akik a suliban meg sem mukkantak. A többség házas, családos. Mondjuk vicces, hogy aki nagy menő manó volt, az most egy lecsúszott drogos, na ő valamiért egyedül van...ki érti ezt...

MsIreneAdler 2020.10.28. 00:45:03

@Almandin: szívemből szóltál. Én azért szoktam pedzegetni, hogy a mai kor ferfija mit szólna egy borotválatlan, nem minden nap fürdő, csak ruhában szexelő, prűd nőhöz :) Mer' régen minden jobb volt, ugye?

csker 2020.10.28. 08:49:03

@Lorrh: remélem (nem) látta mindenki, hogy én nem írtam "gonosz nőket". Ez Lorrh freudi elszólása lehet.
Hogy mire alapozom? Azt már eßemfaßom meg áll-lal végigzongoráztuk, tessék végigolvasni.

Amúgy a hölgyek valóban válogatósabbak lettek, ez a tendencia, azt hittem, már tényként vehető, erre tessék, még mindig van, aki tagadja. Megvan ennek a logikai oka (már szintén leírtuk és leírták mások: gazdasági-társadalmi státus változása), ami tényleg megadja a magyarázatot a jelenségre, csak sok férfi még berzenkedik a felismerés ellen, és a régi, klasszikus társadalmi szerepében akar tetszelegni, és meg van sértődve, hogy mindenhol gyorsan lekoppintják (lekoppintják egy munkahelyi állásról, lekoppintják az első randi után, lekoppintják a váláskor a vagyonáról, gyerekeiről stb.).

Nagyon sok ilyen irányú tapasztalat gyűlt össze az elmúlt években. Így pl. nemcsak a jelenlegi cikk az, amelyik ezzel a jelenséggel foglalkozik., az egyik legrémisztőbb (férfiak is megrémülhetnének) a következő:

index.hu/kulfold/2018/05/23/kenyszeru_colibatus_usa_alt_right_incel_szex_fiatal_ferfi_feminizmus/

(Amúgy túlzó a cikk, senki se féljen!)

Amit még hangsúlyozni akarok: mindennek van mértéke. Igen, régen is voltak macskás vénkisasszonyok (többnyire kényszerből kerültek ebbe az állapotba) - de olyan kis számban, hogy nem akadályozták a népesség reprodukcióját.
Régen is voltak agglegények (többnyire saját maguk választották az állapotot) - de olyan kis számban, hogy nem akadályozták a népesség reprodukcióját.

Lorrh 2020.10.28. 08:57:38

@csker: én nem félnék a lakosság reprodukciójának csökkenésétől tekintve hogy 8 milliárdnyian vagyunk. És azt sem hiszem, hogy ha kevesebb magyar vagy szlovén vagy portugál születik akkor katasztrófa lesz a világegyetemben. A 6os 7es reprodukciójú fekete afrikai országok úgyis elözönlenek minket és passz.

@Reactor: ezekkel egyetértek. De hidd el, a válogatós hipergám nők is meg fogják szívni és remélhetőleg a következő generáció majd tanul ebből. Ha mást nem, de mint a poszt is: hogy nem szexelnek és párkapcsolódnak.

csker 2020.10.28. 09:01:34

@MsIreneAdler: Én kedvelem a saját környezetből vett tapasztalatokat, azok átadását (ezzel kerültem ellentétbe eßemfaßom meg ál-lal, mert anekdotikus érvelésnek nevezte). Egyébként sok ilyen személyes tapasztalat alapján lehet egy átfogó képet felrajzolni. - Ennek ellenére, mások beszámolóira is építve, továbbra is állítom, hogy megnőtt a nem önkéntes magányban élők száma (főleg férfiak), és megnőtt az önkéntes módon egyedülállók száma (főleg nők). Nyomozgattunk az okok után, azok a fenti kommentekben vannak belefoglalva. Nyilván nem a teljes okozati hálót állítottuk fel, vannak tévedések is, de azért már jó, hogy alaposan körbejártuk a témát.
A komment második feléhez azt fűzöm hozzá, hogy nem meglepő.

csker 2020.10.28. 12:50:15

@Lorrh: Valahogy a kommentekből éreztem, hogy ilyen az irányultság. - Hát, csak ne özönöljenek el. Inkább fordítva.

eßemfaßom meg áll 2020.10.29. 08:04:54

@csker: "Mivel anekdotikus vélemény nem ér," Véleményként ér, te viszont az állításodat akartad igazolni vele ami viszont egy definiált érvelési hiba.

Valahol vicces, hogy hoztál 2 cikket de egyik sem igazolja a teoriádat, az indexesben konkrétan cáfolják az egész baromságot a férfiklubos meg csak általános elmagányosodáson elmélkedik amiben van valami, mert sokan lusták felemelni a seggüket és emberek közé menni, hiszen ott van a telefon ami házhoz hozza az egész világot, csak épp megdugni sokkal nehezebb.

Ja az indexes cikkedben is ott van amit írtam fentebb: "A nők között is vannak béták, és ómegák is, de az incelek szerint ők valójában a Stacyket érdemelnék meg."

eßemfaßom meg áll 2020.10.29. 08:11:33

@csker: "Én kedvelem a saját környezetből vett tapasztalatokat, azok átadását (ezzel kerültem ellentétbe eßemfaßom meg ál-lal, mert anekdotikus érvelésnek nevezte). Egyébként sok ilyen személyes tapasztalat alapján lehet egy átfogó képet felrajzolni"

Nem lehet, pont ezért érvelési hiba. Én meg az ismerettségi körömben senki nem látott még eszkimót szóval eszkimók nem léteznek. Az ismerettségi körömben mindenki windowsos számítógépet használ, szóval a világon mindenki windowsos gépet használ. Gondolom érzed hol a probléma ezzel az érveléssel?

Lorrh 2020.10.29. 11:37:24

@eßemfaßom meg áll: pontosan! De ha nem tudna a környezetéből példát akkor hogyan bizonyítaná be valósnak a saját szorongását, egyedi pechjét? Sokkal jobb egy tömeget magunk mellé állítani igazolásképpen.

csker 2020.10.29. 20:26:57

@eßemfaßom meg áll: Az indexes cikk újságírói végelemzése nem lehet tárgyalási alap, még annak sem, aki szereti a zindexet. Magáról a jelenségről írtak, ami létezik, ott viszonylag szélsőséges irányba torzulva. Persze nem annyira, mint amennyire meg akartak ijeszteni. Aztán természetesen jó zindexes szokás szerint elkenték a dolgot, mert liberálisék szerint ilyen baj nincs (míg viszont a bolygó halála a 25 órában jár).

csker 2020.10.29. 20:30:28

@eßemfaßom meg áll: Ez öngól volt - de neked.
A helyes logika így működik:
- Én meg az ismerettségi körömben senki nem látott még eszkimót szóval eszkimók nem élnek a lakóhelyeinken.
- Az ismerettségi körömben mindenki windowsos számítógépet használ, szóval a világon nagyon el van terjedve a windowsos számítógép.

Nos, így már érthető, miért van igazam?

csker 2020.10.29. 20:35:49

@Lorrh: A 2020.10.29. 11:37:24 bejegyzés rólam szólt? Mert akkor itt is elismétlem, hogy házasságban élek régóta, gyerekek is vannak. Nem érzem, hogy szoronganék, ebben a korban már nem is érdemes. Tömeget sem akarok vizionálni, mert pont az ellenkezőjétől lennék boldog, ha amiről vitatkozunk, az nem lenne jelenség. De visszagondolva a fiatal koromra és megnézve azt, hogy mi lett a velem egyívásúakkal, hát az nagyon elszomorító.
Ennél már csak az elszomorítóbb, hogy valaki ennek a létezését tagadja (Az Eric a viking című filmből megvan az a jelenet, hogy az Atlantisz maradékán kiabálják, hogy nem süllyedünk?). Kérdés már csak az, hogy ilyen qrvára egyértelmű trendet miért tagad vagy bagatellizál.

csker 2020.10.29. 20:39:36

@Almandin: Bár valóban én is hoztam nagyon régmúltbeli példákat, inkább az utóbbi évtizedek a relevánsak. Úgy érzem, hogy a nemek közötti egyensúly valahol az 1970-1990 közötti időszakban állt fenn. Max. 2000-ig bezárólag. Utána átbillent a női nem "javára" és manapság már elképesztően bizarr dolgok zajlanak.
Ha tévednék, kérem az ellenérveket.

Lorrh 2020.10.30. 21:37:51

@csker: "- Az ismeretségi körömben mindenki windowsos számítógépet használ, szóval a világon nagyon el van terjedve a windowsos számítógép."

Míg az előző példád tényleg jó, de ez meg rossz. Az ismeretségi körödről nem extrapolálhatsz a teljes világra. Ahhoz túl kicsi a saját mintád.

eßemfaßom meg áll 2020.10.31. 18:37:14

@csker: Átírni a példát majd az átírtattal öngólozni diszkvalifikációval jár.

eßemfaßom meg áll 2020.10.31. 18:40:43

@csker: "Az indexes cikk újságírói végelemzése"

1. szóval hozol egy indexes cikket igazolni az állításod majd közlöd, hogy egyébként a cikk tartalmának csak azt a tizedét szabad elfogadni ami a te állításodat igazolja, azzal, hogy a cikk az állítás cáfolatáról szól nem szabad foglalkozni mert index.
2. a cikkben nem az indexesek fejtették meg a világot hanem összeszedték amit a szakértők mondtak a témáról.
süti beállítások módosítása